elinolsson91

Alla inlägg under december 2012

Av Elin Olsson - 7 december 2012 11:07

Nu sitter jag i skolan och övar på att skriva referat, usch, trodde inte att det skulle vara såhär svårt! Min hjärna är just nu helt tom på idéer =P Hahha!


Ikväll blir det fest! Ska först på förfest uppe hos Dempa, sen ska jag ner till dartlokalen i Tobaksmonopolet och ha en "avtackningsfest" för min föredetta chef! Hela QPC kommer så det blir nog kul att träffa alla igen =) Sen hade jag tänkt gå ner till hotellet och möta upp några snygga vänner att tillbringa resten av kvällen med!

Tror att det kommer blir en bra kväll =)

Nu återstår problemet med vad jag ska ha på mig !!? =P

Av Elin Olsson - 6 december 2012 16:40

Idag fick jag hoppa in och jobba lite på mammas dagis, jobbade nio-två =)
Ikväll ska jag träffa Tessan en sväng ! =)

Av Elin Olsson - 5 december 2012 20:55

Hallo, idag har jag vart i skolan en sväng, gjorde en uppgift där vi övade på att skriva olika slags ingresser. det gick bra! Sen bar det av hemåt!

kl 14, hade jag tid hos tandläkaren! Hade inga hål, så jag kan fortsätta att proppa i mig en massa godis!! =P

.

Av Elin Olsson - 4 december 2012 13:47

Ränderna går aldrig ur..!

Av Elin Olsson - 4 december 2012 10:45

Sitter i skolan och övar på att skriva notiser, sådär kul men man kanske lär sig något på det! I eftermiddag ska jag göra något som fortfarande är en hemlis =P

Av Elin Olsson - 4 december 2012 07:10

Nu är det inte långt kvar innan jorden ska gå under! Det är bara 8 dagar kvar till det är 12-12-12!!
Så gör allt du har velat göra i ditt liv eller inte vågat göra, innan det är försent =P
Eller göra som Tutankhamun, låta dig balsamera dig och bli en mumie och begravas tillsammans med dina finaste ägodelar! Då får du iallafall en värdig begravning =)
Den som lever får se!!

Av Elin Olsson - 3 december 2012 11:12

idag är det dags för kursstart i skolan. denna kurs ska handla om Nyhetsproduktion =)

Konstig tid att lägga en föreläsning från 13-17 !! Men men, sen ska jag hem och fika med Annie runt sju =) Naajs!

Av Elin Olsson - 3 december 2012 10:15

               

     

 

Vi var ju som sagt i Malmö i helgen. hade en bra helg och vi hann med väldigt mycket! I kom dit på Fredagen, då tog vi det lugnt eftersom vi var trötta=) Såg på "Så mycket bättre"

På lördagen gick vi upp tidigt för att åka till det stora varuhuset Emporia! Där blev det mycket shopping, julparad och mysig fika!  Det stod en bautastor julgran mitt i allt också=)  De hade också en stor utkiks plats uppe på taket på Emporia, som ska bli café på sommrarna. Lite coolt =) Vi var också ute och åt på kvällen.


På Söndagen var det också tidig uppstigning=P Vi skulle gå på den kända utställningen om Tutankhamun, den egentliga orsaken till att vi åkte tilla Malmö den här helgen! det var riktigt intressant! (Har vart intresserad av Tutankhamun redan sen jag var liten, tyckte att det var spännande!) Och jag  tyckte att det uppnådde mina förväntningar!

Här är han! =D


 


Gick runt hela utställningen och tittade på alla fina saker! det är sjukt att de ens kunde göra såna här saker ungefär 3000 år f.kr !!! =P


                                        

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards